slot - Reisverslag uit Gersloot, Nederland van bernardmaria - WaarBenJij.nu slot - Reisverslag uit Gersloot, Nederland van bernardmaria - WaarBenJij.nu

slot

Door: Bernard en Maria

27 Juni 2007 | Nederland, Gersloot

Beste allemaal,

De computer op de camping in Oostenrijk liet zich moeizaam bedienen. Het was een munt computer, die in een telefoonhokje was opgesteld.
Wij hebben in Oostenrijk een aantal mooie dagen gehad. Eerst was er wat regen, maar daarna hadden we prima dagen. We hebben lekker in het meer kunnen zwemmen. We hadden ook een mooi plekje op de camping vlak aan het meer.
Op maandag zijn we vertrokken en naar een camping aan de Main in de buurt van Würzburg gegaan. Eerst was het nog erg warm - meer dan 30 graden - maar voor Würzburg daalde de temperatuur snel tot 11 graden en was er een dikke onweersbui.
´s Avonds was het min of meer droog en zijn we nog even naar de stuw en de sluizen in de Main gewandeld. Leuk was het te zien, dat een groot binnenvaartschip de sluis invoer - en er in de breedte precies in paste.
Dinsdag was met recht een herfstachtige dag. De hele reis naar Gersloot waren er veel buien met harde wind. We hebben de reis afgesloten met een maaltijd in de Chinees in Steenwijk. Om half 11 ´s avonds waren we in Gersloot.
Daar troffen we het huis en erf in goede staat dank zij de goede zorgen van Hein.
Bedankt voor jullie reacties tijdens onze reis en de wenskaarten "welkom thuis". Natuurlijk zijn jullie van harte welkom ons eens op te zoeken !

Bernard en Maria

• 30 Juni 2007 - 11:56

Halbe:

Welkom in een regenachtig Heitelan. Blij dat iedereen gezond terug is. Nemen binnenkort wel even contact op. Laatste week voor de vakantie,.... je weet er alles van.