Trento - Reisverslag uit Trente, Italië van bernardmaria - WaarBenJij.nu Trento - Reisverslag uit Trente, Italië van bernardmaria - WaarBenJij.nu

Trento

Door: Bernard en Maria

19 Juni 2007 | Italië, Trente

Bij Chioggia hebben wij plezierige dagen gehad. Natuurlijk zijn we een dag naar Venetie geweest. Venetie is door al het transport over water echt een bijzondere stad - met veel mooie gebouwen etc.
Chioggia was overigens ook een heel aardig stadje- een Venetie in het klein. De zee was er aangenaam van temperatuur.
Zondag zijn we verder gereisd naar het Lago Caldonazzo vlak bij Trento. Bij Venetie was alles heel vlak, maar hier zijn wij weer in de bergen. Vandaag hebben we een mooie bergwandeling gemaakt naar een top. Het is prettig zwemmen in het meer.
Het is steeds warm aangenaam weer.
Wij denken ongeveer 27 juni terug te zijn.

Tot de volgende keer,

Maria en Bernard

• 19 Juni 2007 - 18:02

Alle En Mattie:

Heerlijk, dat jullie steeds mooi weer hebben. Jullie zijn nu een beetje aan de terug reis begonnen.Wat gaat de tijd toch snel.Nog een hele fijne tijd!

• 19 Juni 2007 - 18:34

Nynke:

Zo te lezen is het nog steeds heerlijk daar. Geniet nog maar even van jullie laatste week !

• 19 Juni 2007 - 19:56

Joost:

Ook namens mij een fijne laatste week gewenst, en een behouden thuiskomst.