Via Terni naar Venetie - Reisverslag uit Venetië, Italië van bernardmaria - WaarBenJij.nu Via Terni naar Venetie - Reisverslag uit Venetië, Italië van bernardmaria - WaarBenJij.nu

Via Terni naar Venetie

Door: Bernard en Maria

12 Juni 2007 | Italië, Venetië

Vorige week woensdag zijn wij uit Paestum vertrokken en naar Terni gegaan. Terni ligt 80 km te noorden van Rome in het gebied Umbrie.
Wij hebben daar een aantal mooie wandelingen gemaakt. Het lukte ons daar niet een internetmogelijkheid te vinden - vandaar het bericht van Nynke.
Gisteren (maandag) zijn wij uit Terni vertrokken en wij zijn nu in Sottomarina bij Chioggia op 25 km ten zuiden van Venetie. Natuurlijk zullen we Venetie gaan bezoeken. De vlotste verbinding is een combinatie van veerbootjes en bus over een eiland in de lagune van Venetie.
Het weer is vandaag wisselvallig - vanaochtend regenachtig en nu is het weer opgeklaard.
Jullie zullen verdere berichten nog wel lezen.

Groeten en tot ziens,
Bernard en Maria

• 12 Juni 2007 - 22:01

Alle En Mattie:

Misschien komt de reply niet zo snel door. Het komt er op neer, dat jullie vrijdag 29 juni vanaf 16.00 uur welkom zijn om met ons onze 40-jarige trouwdag te vieren. Bij ons thuis en hopelijk in de tuin!
    Groeten!

• 14 Juni 2007 - 09:20

Annemieke:

hartelijk dank voor jullie aardige kaart uit Paestum!Leuk dat jullie zoveel mooie dingen te zien krijgen onderweg!Zal wel een heel dik plakboek worden Maria.. Nog veel plezier verder en tot spoedig!
    P/S Jordanie was een geweldige ervaring!
    Aan te raden!Liefs en groeten,AM

• 14 Juni 2007 - 17:44

Jakob En Petie:

Wij wensen jullie nog fijne dagen. Zelf gaan we een weekje naar Hoenderloo. Zien jullie waarschijnlijk de 24e.

• 16 Juni 2007 - 11:05

Goos:

Liske is geslaagd voor het VWO!